Кампанія Bestway дзякуе вам за аказаны давер і гарантуе высокую якасць і бездакорнае функцыянаванне вырабуў, а таксама мы ўпэўненыя, што выкарыстанне нашай прадукцыі падорыць вам мноства прыемных момантаў.
Сэрвісны цэнтр Bestway з'яўляецца афіцыйным партнёрам вытворцы і ўпаўнаважаны ім на аказанне гарантыйнай падтрымкі і выкананне дыягностыкі (без звароту ў спецыялізаваныя экспертныя арганізацыі) у перыяд гарантыйнага тэрміна. Пад гарантыйнай падтрымкай разумеецца прадастаўленне спажыўцу камплектуючага вырабу або складовай часткі асноўнага вырабу, для наступнай яго самастойнай устаноўкі замест камплектуючага, на якім устаноўлены вытворчы дэфект, выяўлены ў працэсе эксплуатацыі, на працягу ўсяго гарантыйнага тэрміну пры выкананні ўмоў эксплуатацыі тавару.
1. Агульныя ўмовы гарантыі
- Адносіны паміж Пакупніком і Прадаўцом рэгулююцца палажэннямі закона Аб абароне правоў спажыўцоў.
- Тэрмін гарантыі залежыць ад выгляду вырабу, праверыць тэрмін гарантыі і падаецца на пэўны выгляд вырабу гарантыя вытворцы можна ў табліцы Гарантыйныя тэрміны
- Сапраўдная гарантыйная палітыка распаўсюджваецца толькі на гарантыю, прадстаўленую вытворцам. У выглядзе таго, што прадавец мае права самастойна ўсталяваць тэрмін гарантыі, перад зваротам у сэрвісны цэнтр просім пераканацца, што на тавар распаўсюджваецца менавіта гарантыя вытворцы, у адваротным выпадку неабходна звяртацца наўпрост да прадаўца.
- Гарантыйным абслугоўваннем, на якое ўпаўнаважаны сэрвісны цэнтр, з'яўляецца бязвыплатнае ўстараненне недахопаў прадукцыі, якія ўзніклі да перадачы тавару спажыўцу, пры ўмове захавання пакупніком правілаў захоўвання, транспарціроўкі і эксплуатацыі, якія ўстаноўлены вытворцам.
- Пры ўхіленні недахопаў тавару пасродкам замены камплектуючага вырабу ці складовай часткі асноўнага вырабу на новы камплектуючы выраб ці складовую частку асноўнага вырабу гарантыйны тэрмін на іх сканчваецца адначасова з гарантыйным тэрмінам асноўнага вырабу.
- Умовы эксплуатацыі тавару, пры якіх гарантыя вытворцы не прадастаўляецца:
- Прысутнічаюць сляды рамонту вырабу неўпаўнаважанымі асобамі з парушэннем патрабаванняў вытворцы і нормаў тэхнікі бяспекі.
- Дэфекты выкліканы зменамі з прычыны парушэння правілаў эксплуатацыі, а таксама правіл і ўмоў усталёўкі, падлучэнні, адаптацыі пад мясцовыя тэхнічныя ўмовы пакупніка, захоўванні і транспарціроўкі.
- Выраб пашкоджаны ў выніку агрэсіўнага ўздзеяння навакольнага асяроддзя (град, навальніца, і да т.п.), наступы форс-мажорных абставін (пажар, паводка, землятрус і інш.) або ўплывы выпадковых вонкавых фактараў (скокі напругі ў электрычнай сетцы і інш.).
- Выраб мае выяўленыя механічныя ці электрычныя пашкоджанні.
- Пашкоджанне выклікана трапленнем унутр вырабу старонніх прадметаў, рэчываў, вадкасцей, насякомых ці жывёл.
- Выкарыстанне расходных матэрыялаў, якія не адпавядаюць патрабаванням эксплуатацыі.
- Выраб варта захоўваць і эксплуатаваць у адпаведнасці з тэхнічнымі рэкамендацыямі, указанымі ў інструкцыі карыстальніка.
2. Парадак афармлення заяўкі
- Спажывец, у перыяд гарантыйнага тэрміну, мае права звярнуцца ў сэрвісны цэнтр з патрабаваннем аб бязвыплатным ухіленні вытворчага недахопу пры выкананні ўмоў эксплуатацыі тавару.
- У выпадку, калі патрабаваннем спажыўца з'яўляецца замена тавару і/або скасаванне дагавора, трэба ўлічваць, што сэрвісны цэнтр не ўпаўнаважаны вытворцам на разгляд такіх патрабаванняў, і спажыўцу трэба звяртацца да суб'екта, які ўпаўнаважаны на задавальненне такіх патрабаванняў у сілу закона.
- Перш чым звярнуцца ў сэрвісную службу, упэўніцеся, што на тавар распаўсюджваецца гарантыя вытворцы. Азнаёміцца з пералікам тавараў і гарантыйнымі тэрмінамі, на якія распаўсюджваецца гарантыя вытворцы, можна ў табліцы Гарантыйныя тэрміны
- Патрабаванне спажыўца аб бязвыплатным ухіленні вытворчага недахопу, можа быць заяўлена ў сэрвісны цэнтр наступным спосабам:
- накіраваўшы зварот на электронную пошту service@bestwaycorp.by
Пры вядзенні перапіскі і прадастаўленні персанальных дадзеных вы даяце сваю згоду на апрацоўку вашых персанальных дадзеных, у адпаведнасці з законам "Аб персанальных дадзеных", на ўмовах і для мэт, вызначаных у Згодзе на апрацоўку персанальных дадзеных.
- Заяўка ад спажыўца на атрыманне гарантыйнага абслугоўвання рэгіструецца ў сэрвісным цэнтры толькі пры наяўнасці абавязковай інфармацыі, якая ўключае ў сябе:
- Прозвішча, імя
- кантактныя дадзеныя (тэлефон і e-mail)
- адрас з указаннем індэкса
- патрабаванне кліента і апісанне праблемы
- назва кампаніі прадаўца
- тып вырабу
- фота/скан-копія дакумента, які пацвярджае дату пакупкі вырабу - чэк, таварная накладная
- фота серыйнага нумара і артыкула вырабу
- фота ці відэа, на якім будзе бачны дэфект і агульны выгляд вырабу
- згода на апрацоўку персанальных даных
- Калі заяўка ад спажыўца на атрыманне гарантыйнага абслугоўвання не будзе змяшчаць вышэйзгаданыя звесткі, сэрвісны цэнтр мае права адмовіць спажыўцу ў гарантыйнай падтрымцы.
- Пасля атрымання першаснай заяўкі з указаннем на наяўнасць дэфекту, спецыяліст сэрвіснага цэнтра дасць кліенту зваротную сувязь, у тым ліку з мэтай атрымання дадатковай інфармацыi.
- Афармляючы заяўку, спажыўцу неабходна даць сваю згоду на апрацоўку персанальных дадзеных, у адпаведнасці з законам "Аб персанальных дадзеных", на ўмовах і для мэт, вызначаных у "Згодзе на апрацоўку персанальных дадзеных", размешчаных на сайце
- Адклiканне згоды на апрацоўку персанальных дадзеных таксама можа быць накіравана на электронны адрас service@bestwaycorp.by. У выпадку адклікання суб'ектам персанальных дадзеных згоды на апрацоўку сваіх персанальных дадзеных спыненне апрацоўкі персанальных дадзеных і знішчэнне персанальных дадзеных будзе зроблена на працягу 30 дзён з моманту паступлення заявы.
- Тэрмін апрацоўкі заяўкі спажыўца на гарантыйнае абслугоўванне складае 10 (дзесяць) дзён.
3. Парадак правядзення гарантыйнага абслугоўвання
- Гарантыйным абслугоўваннем з'яўляецца бязвыплатнае ўстараненне недахопаў прадукцыі, якія ўзніклі да перадачы тавару спажыўцу, пры ўмове захавання пакупніком правілаў захоўвання, транспарціроўкі і эксплуатацыі, якія ўстаноўлены вытворцам.
- Няспраўныя запчасткі або складнікі тавару, якія былі замененыя падчас ухілення вытворчага недахопу, застаюцца ў спажыўца і ўтылізуюцца ім самастойна.
- У выключных выпадках сервісны цэнтр пакідае за сабой права запытаць у спажыўца адпраўку тавару ў сэрвісны цэнтр, у такім выпадку выдаткі на адпраўку тавару нясе сэрвісны цэнтр.
- Заканчэннем гарантыйнай падтрымкі лічыцца дата адпраўкі запчастак або камплектуючых вырабаў сэрвісным цэнтрам.
- Па ўзгадненню са спажыўцом, якое камплектуе падлягае замене ў рамках гарантыйных абавязацельстваў, можа быць накіравана сэрвісным цэнтрам непасрэдна спажыўцу або прадаўцу.
4. Іншыя палажэнні
- Сэрвісны цэнтр не накіроўвае сваіх работнікаў да прадаўца або спажыўца з мэтай устанаўлення прычыны з'яўлення недахопу ў тавары, уся камунікацыя сэрвіснага цэнтра і прадаўца ажыццяўляецца ў рамках належным чынам аформленай заяўкі.
- Сэрвiсны цэнтр не накiроўвае сваiх работнiкаў да прадаўца або спажыўца, для замены камплектуючага вырабу або складовай часткі асноўнага вырабу ў рамках гарантыйнай падтрымкі. Устаноўка камплектуючага не патрабуе спецыяльных навыкаў і ажыццяўляецца спажыўцом або прадаўцом самастойна.