Шукайце нас у сацсетках…
@ @ @ @ @ @ @ @
Электронная пошта Супрацоўніцтва: info@bestwaycorp.by Сэрвісная падтрымка: service@bestwaycorp.by

Кампанія Bestway дзякуе вам за аказаны давер і гарантуе высокую якасць і бездакорнае функцыянаванне вырабуў, а таксама мы ўпэўненыя, што выкарыстанне нашай прадукцыі падорыць вам мноства прыемных момантаў.

Сэрвісны цэнтр Bestway з'яўляецца афіцыйным партнёрам вытворцы і ўпаўнаважаны ім на аказанне гарантыйнай падтрымкі і выкананне дыягностыкі (без звароту ў спецыялізаваныя экспертныя арганізацыі) у перыяд гарантыйнага тэрміна. Пад гарантыйнай падтрымкай разумеецца прадастаўленне спажыўцу камплектуючага вырабу або складовай часткі асноўнага вырабу, для наступнай яго самастойнай устаноўкі замест камплектуючага, на якім устаноўлены вытворчы дэфект, выяўлены ў працэсе эксплуатацыі, на працягу ўсяго гарантыйнага тэрміну пры выкананні ўмоў эксплуатацыі тавару.

1. Агульныя ўмовы гарантыі

  1. Адносіны паміж Пакупніком і Прадаўцом рэгулююцца палажэннямі закона Аб абароне правоў спажыўцоў.
  2. Тэрмін гарантыі залежыць ад выгляду вырабу, праверыць тэрмін гарантыі і падаецца на пэўны выгляд вырабу гарантыя вытворцы можна ў табліцы Гарантыйныя тэрміны
  3. Сапраўдная гарантыйная палітыка распаўсюджваецца толькі на гарантыю, прадстаўленую вытворцам. У выглядзе таго, што прадавец мае права самастойна ўсталяваць тэрмін гарантыі, перад зваротам у сэрвісны цэнтр просім пераканацца, што на тавар распаўсюджваецца менавіта гарантыя вытворцы, у адваротным выпадку неабходна звяртацца наўпрост да прадаўца.
  4. Гарантыйным абслугоўваннем, на якое ўпаўнаважаны сэрвісны цэнтр, з'яўляецца бязвыплатнае ўстараненне недахопаў прадукцыі, якія ўзніклі да перадачы тавару спажыўцу, пры ўмове захавання пакупніком правілаў захоўвання, транспарціроўкі і эксплуатацыі, якія ўстаноўлены вытворцам.
  5. Пры ўхіленні недахопаў тавару пасродкам замены камплектуючага вырабу ці складовай часткі асноўнага вырабу на новы камплектуючы выраб ці складовую частку асноўнага вырабу гарантыйны тэрмін на іх сканчваецца адначасова з гарантыйным тэрмінам асноўнага вырабу.
  6. Умовы эксплуатацыі тавару, пры якіх гарантыя вытворцы не прадастаўляецца:
     
    •  Прысутнічаюць сляды рамонту вырабу неўпаўнаважанымі асобамі з парушэннем патрабаванняў вытворцы і нормаў тэхнікі бяспекі.
    • Дэфекты выкліканы зменамі з прычыны парушэння правілаў эксплуатацыі, а таксама правіл і ўмоў усталёўкі, падлучэнні, адаптацыі пад мясцовыя тэхнічныя ўмовы пакупніка, захоўванні і транспарціроўкі.
    • Выраб пашкоджаны ў выніку агрэсіўнага ўздзеяння навакольнага асяроддзя (град, навальніца, і да т.п.), наступы форс-мажорных абставін (пажар, паводка, землятрус і інш.) або ўплывы выпадковых вонкавых фактараў (скокі напругі ў электрычнай сетцы і інш.).
    •  Выраб мае выяўленыя механічныя ці электрычныя пашкоджанні.
    •  Пашкоджанне выклікана трапленнем унутр вырабу старонніх прадметаў, рэчываў, вадкасцей, насякомых ці жывёл.
    •  Выкарыстанне расходных матэрыялаў, якія не адпавядаюць патрабаванням эксплуатацыі.
    •  Выраб варта захоўваць і эксплуатаваць у адпаведнасці з тэхнічнымі рэкамендацыямі, указанымі ў інструкцыі карыстальніка.

2. Парадак афармлення заяўкі

  1. Спажывец, у перыяд гарантыйнага тэрміну, мае права звярнуцца ў сэрвісны цэнтр з патрабаваннем аб бязвыплатным ухіленні вытворчага недахопу пры выкананні ўмоў эксплуатацыі тавару.
  2. У выпадку, калі патрабаваннем спажыўца з'яўляецца замена тавару і/або скасаванне дагавора, трэба ўлічваць, што сэрвісны цэнтр не ўпаўнаважаны вытворцам на разгляд такіх патрабаванняў, і спажыўцу трэба звяртацца да суб'екта, які ўпаўнаважаны на задавальненне такіх патрабаванняў у сілу закона.
  3. Перш чым звярнуцца ў сэрвісную службу, упэўніцеся, што на тавар распаўсюджваецца гарантыя вытворцы. Азнаёміцца з пералікам тавараў і гарантыйнымі тэрмінамі, на якія распаўсюджваецца гарантыя вытворцы, можна ў табліцы Гарантыйныя тэрміны
  4. Патрабаванне спажыўца аб бязвыплатным ухіленні вытворчага недахопу, можа быць заяўлена ў сэрвісны цэнтр наступным спосабам:

Пры вядзенні перапіскі і прадастаўленні персанальных дадзеных вы даяце сваю згоду на апрацоўку вашых персанальных дадзеных, у адпаведнасці з законам "Аб персанальных дадзеных", на ўмовах і для мэт, вызначаных у Згодзе на апрацоўку персанальных дадзеных.

  1. Заяўка ад спажыўца на атрыманне гарантыйнага абслугоўвання рэгіструецца ў сэрвісным цэнтры толькі пры наяўнасці абавязковай інфармацыі, якая ўключае ў сябе:
  • Прозвішча, імя
  • кантактныя дадзеныя (тэлефон і e-mail)
  • адрас з указаннем індэкса
  • патрабаванне кліента і апісанне праблемы
  • назва кампаніі прадаўца
  • тып вырабу
  • фота/скан-копія дакумента, які пацвярджае дату пакупкі вырабу - чэк, таварная накладная
  • фота серыйнага нумара і артыкула вырабу
  • фота ці відэа, на якім будзе бачны дэфект і агульны выгляд вырабу
  • згода на апрацоўку персанальных даных
  1. Калі заяўка ад спажыўца на атрыманне гарантыйнага абслугоўвання не будзе змяшчаць вышэйзгаданыя звесткі, сэрвісны цэнтр мае права адмовіць спажыўцу ў гарантыйнай падтрымцы.
  2. Пасля атрымання першаснай заяўкі з указаннем на наяўнасць дэфекту, спецыяліст сэрвіснага цэнтра дасць кліенту зваротную сувязь, у тым ліку з мэтай атрымання дадатковай інфармацыi.
  3. Афармляючы заяўку, спажыўцу неабходна даць сваю згоду на апрацоўку персанальных дадзеных, у адпаведнасці з законам "Аб персанальных дадзеных", на ўмовах і для мэт, вызначаных у "Згодзе на апрацоўку персанальных дадзеных", размешчаных на сайце
  4. Адклiканне згоды на апрацоўку персанальных дадзеных таксама можа быць накіравана на электронны адрас service@bestwaycorp.by. У выпадку адклікання суб'ектам персанальных дадзеных згоды на апрацоўку сваіх персанальных дадзеных спыненне апрацоўкі персанальных дадзеных і знішчэнне персанальных дадзеных будзе зроблена на працягу 30 дзён з моманту паступлення заявы.
  5. Тэрмін апрацоўкі заяўкі спажыўца на гарантыйнае абслугоўванне складае 10 (дзесяць) дзён.

3. Парадак правядзення гарантыйнага абслугоўвання

  1. Гарантыйным абслугоўваннем з'яўляецца бязвыплатнае ўстараненне недахопаў прадукцыі, якія ўзніклі да перадачы тавару спажыўцу, пры ўмове захавання пакупніком правілаў захоўвання, транспарціроўкі і эксплуатацыі, якія ўстаноўлены вытворцам.
  2. Няспраўныя запчасткі або складнікі тавару, якія былі замененыя падчас ухілення вытворчага недахопу, застаюцца ў спажыўца і ўтылізуюцца ім самастойна.
  3. У выключных выпадках сервісны цэнтр пакідае за сабой права запытаць у спажыўца адпраўку тавару ў сэрвісны цэнтр, у такім выпадку выдаткі на адпраўку тавару нясе сэрвісны цэнтр.
  4. Заканчэннем гарантыйнай падтрымкі лічыцца дата адпраўкі запчастак або камплектуючых вырабаў сэрвісным цэнтрам.
  5. Па ўзгадненню са спажыўцом, якое камплектуе падлягае замене ў рамках гарантыйных абавязацельстваў, можа быць накіравана сэрвісным цэнтрам непасрэдна спажыўцу або прадаўцу.

4. Іншыя палажэнні

  1. Сэрвісны цэнтр не накіроўвае сваіх работнікаў да прадаўца або спажыўца з мэтай устанаўлення прычыны з'яўлення недахопу ў тавары, уся камунікацыя сэрвіснага цэнтра і прадаўца ажыццяўляецца ў рамках належным чынам аформленай заяўкі.
  2. Сэрвiсны цэнтр не накiроўвае сваiх работнiкаў да прадаўца або спажыўца, для замены камплектуючага вырабу або складовай часткі асноўнага вырабу ў рамках гарантыйнай падтрымкі. Устаноўка камплектуючага не патрабуе спецыяльных навыкаў і ажыццяўляецца спажыўцом або прадаўцом самастойна.